Post by esucrietergren on Feb 23, 2022 4:11:32 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Blockman Go ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Blockman Go IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodaa enemmän kiteitä ▞▞▞
▞▞▞ Blockman Go 2022 version ▞▞▞
Se on hyvä peli, mutta ärsyttäviä hakkereita jokaisessa ranking-ottelussa (hakkereita on olemassa jopa hakkeroinnin vastaisen päivityksen jälkeen)
4 tähtee koska tuli huono päivitys
Se on siisti peli. Annan tälle pelille arvosanan 5, mutta ongelmana on, että hakkereita on niin paljon ja joukkoni on aina alhainen hakkereille joka kerta kun liityn palvelimelle, yksi heistä lentää, se ei ole reilua
Pidän tästä pelistä niin paljon. Olen pelannut tätä peliä noin 5 vuotta sitten. Minulla on vain yksi ongelma aina, kun haluan pelata pistetaistelua. Se ei lataa karttaa.
Vihaan tätä, ennen kuin asensin tämän pelin, minulla on jo tilini kirjautuneena sisään, mutta nyt se ei ole, en voi edes kirjautua sisään aiemmille tileilleni, se sanoo, että tiliä ei ole olemassa.
Tämä peli on hämmästyttävä ja kaikki, mutta et voi lisätä ystäviä, joita tapasit peleissä, koska "ei sama alue" mitä helvettiä tämä on naurettavaa, korjaa tämä omg
Dance Clash: Ballet vs Hip Hop Gündəlik qye
Rakastan tätä nyt. Uusi 2.15.2 teki hienoa työtä poistamalla nuo hakkerit ja antamalla EPIC-asioita. Rakastan sitä. Mutta voitko ostaa kalastustapahtumalippuja rajattomasti, pls
blockman go free - on Android-sovellus, jonka tarjolla Storesta. Voisit ladata kaikki versiot, mukaan lukien mitään versiota blockman go free. blockman go
OLAVI
Tässä pelissä on mahtava grafiikka ja monia animeviitteitä. Kaikki sujui mukavasti, kunnes lento animen taistelusimulaatiossa ei toiminut. Korjaa se, niin vaihdan arvosanat 5 tähdeksi
Se on niin hyvä peli, mutta 2 ongelmaa, miksi tuo sky block on niin kiiltävä taivasblokilla ja 2 ja miksi ei ilmaiseksi anna b kuutio, miksi tämä ongelma on ratkaistu, toivottavasti ratkaisit, on hyvä peli
Hyvää ajan viettoa jos on tylsää
niin paljon bugeja Bedwarissa ja tapaan monia hakkereita kaikissa peleissä, joissa he lentävät ja kiihtyvät niin nopeasti. ja aluepäivitys on paska, joten korjaa se. Annan 5 tähteä
Vau, se on super hieno, mutta kun 2.16.1 tuli, se ei antanut minun pelata missään peleissä, pls korjasi tämän ja aina kun päivitän sen, tuli aina ongelma, mutta se on erittäin mukavaa, anna sille 5 tähteä😊
OK, mutta grafiikka on roskaa, joten se on kuin minecraftin grafiikka. Asiat tulevat olemaan niin paljon paremmin
Rakastan sitä! Mutta bedwarsissa, kun menen aulaan vaihtamaan riimuani, se vie minut pois sovelluksesta myös sen super duper laggysta. Olen kirjaimellisesti lähellä wifiämme, mutta se pitää siitä edelleen. Bedwarsin luoja, korjaa se ja miksi annan sille arvosanan 3
Bed warsissa jos häviät kierroksia, menetät soturipisteitä. Voitin niin monta kertaa ja sitten hävisin, koska peli sai minut vastustamaan korkeimmalla sijalla olevia pelaajia ja hävisin 20 sekunnissa. Hävisin niin monta kertaa, että sijoituin huonoimmaksi pelissä ja kaikissa muissa pelit ovat tylsiä, joten lisää pelejä, kuten muuntajat tai Scooby-Doo siihen asti, tämä on mielestäni huonoin peli.
Rakastan tätä peliä ja haluan antaa 5 ☆☆☆☆☆ tähteä, mutta en voi, koska se antaa minun pelata vain Jail break ja Bed wars, ja kun painan muita pelejä, se latautuu tuntikausia, mutta silti se ei lataudu. toimi, joten voitko korjata tämän, kiitos.
(: DANIEL
Ihme peli!! MUTTA on ongelma-- En voi pelata sitä puhelimellani en voi edes pelata bedwarsia Mutta silti hyvä peli.
Rakastan niin hauskaa, joten annan 5 tähteä, koska tein sen perustavan taivaan lohkoni rakastan sitä vedän 20 000 000, joten oletteko te teitte sen MINÄ OLETTE POISSA KARTALTA bedwarsissa, mutta jos putoan uudelleen, kokeile alustaa ei käytä.korjaa tämä jos tiedät kuinka korjata se.kiitos🥰🥰😍♥️♥️hei Hups, unohdin käyttää nimeäni nimeni on Nor Afrina Damia, joten se on isäni nimi Mohamad khairul azroy bin roy Äitini nimi nur shaidatul bin ismail Tyttöystäväni nimi on nur liyana qistina, nur Amni insyiraf,amsyar,syifa.bye🥰
Download Profio Mukana apk 0.1.81 for Android. Profio Included is the application produced by CGI Finland.
Blockman Go Arcade smm
Miksi annan kolme tähteä, koska siellä on niin paljon bugeja, joskus näen hakkereiden lentävän kartalla.
Tämä peli on kuin identtinen hypixel-pelien kanssa ihmisille, jotka eivät osaa pelata hypixeliä, ja se on hauska peli, mutta toivon, että korjaat kaikki virheet, se on myös suosikkipelini lapsuudestani. Pidin tästä pelistä paljon toivon, että pian tulee uutta pelejä ja tapahtumia ja paljon uutta, ja annan tälle pelille 5 tähteä
Lataa XenonE For Blockman GO apk viimeisin versio App ...
Plz antakaa mun pelaa
Blockman Go ארקייד mhd
Hauskaa, mutta voisitko tuoda takaisin sky blockin, joka tekee tavarasta paljon? Koska teen virheen, kun annoin sen ilmaiseksi, tuo takaisin, eh bugi!
joten viive ja niin hidas latautuminen, vaikka meillä on vahva wifi, pls korjaa se nyt, pidin blockman goista viime vuonna ilman viivettä ja erittäin nopea lataus pls korjaa bmgo 😁 ja myös miksi muut laitteet päivitetään ajoissa miksi minun puhelin on niin kauan päivitettäväksi päivityksen yhteydessä, jos korjaat sen, että annan 5 tähteä!
peli on mukava, mutta hakkereilla emme voi voittaa enempää eikä hauskaa
Tämä peli on hyvä, mutta minulla on yksi ongelma, etten näe keskustelujani ystävieni kanssa. En voi lähettää heille viestiä. Tässä pelissä on myös monia hakkereita. Olen ilmoittanut tästä monta kertaa, mutta turhaan.
Blockman Go Arkade nklz
Alueellinen päivitys, ärsyttävät bugit, jotka täytyy korjata, myrkyllinen yhteisö, hakkerit, viiveet... #BringBackOldBG
Tämä peli on hyvä, tämä peli on täyttynyt peleillä. Kiitos, mutta minulla on yhteensä 16 Gt tallennustilaa ja minulla on jopa 14,96 Gt.
Paras ei voi muuta sanoo
Korjaa sky block -vika nopeasti 😡
You can now enjoy Clan System and all brilliant mini games now with the updated vertical Blockman GO in iOS. [Special Halloween Events]
Anteeksi, jos minun täytyy antaa sille yksi tähti, se johtuu siitä, että Blockman Go muuttuu Hackman Goksi ja Bugman Goksi, vihaan sitä todella todella todella paljon! Kun ihmiset käyttävät huijauksia ja hakkereita, he voivat lentää millä tahansa palvelimilla ja siellä kiusataan vain siksi, että emme voi lentää, rakastan sovellusta ennen kaikkea, jos lentävää hackia ei ole, siksi sen sijoitus muuttuu lentävän hackin takia. Siellä emme voi edes ilmoittaa niistä, rakastan sovellus hienoa työtä, mutta pls korjaa se, en halua nähdä näitä hakkereita
Miika
SMA: n virallinen äänestyssovellus globaaleille palkintoille Androidille, iOS: lle, ... Blockman GO PC: lle ja Windowsille - ilmainen lataus.
Vihaan tätä peliä, nyt tämä peli oli hauska, mutta nyt tässä pelissä on vain hakkereita, sinun pitäisi kieltää nämä hakkerit ja korjata hakkerit tappavat kaikki ja voittaa pelin, jos haluat 5 tähteä, niin korjaa tämä. Kiitos!!
Pidän tästä pelistä, koska se ei ole kuin mikään yksinkertainen peli, jossa voit vain napsauttaa peliä ja se vain saa sinut peliin, tämä peli on itse asiassa melko hauska, koska sen avulla voit valita pelin, jota haluat pelata, mutta siinä on vikoja joskus pelit ovat todella viiveitä, mutta annan tälle pelille noin 9/10