Post by esucrietergren on Feb 23, 2022 4:41:53 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Quiz: Logo spill ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Quiz: Logo spill IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack av uendelige nøkler ▞▞▞
▞▞▞ Quiz: Logo spill 2022 version ▞▞▞
Jeg og moren min spiller det, noen er kule. Og noen er kjedelige..!
Quiz: Logo game Viktoriinimängud rau
Utmerket!
Elsker det.... Virkelig fint.
Det er bra i starten, men så får du virkelig styr på det. Også de er alle amerikanske, så hvis du ikke kjenner dem, ødelegger det hull.
Perfekt
Crazy Cooking Chef உருவகப்படுத்துதல் xxnf
Hyggelig
Ikke mange hint og det er for mange logoer
Denne appen er ganske morsom og mye moro. Det er gledelig underholdende og hjelper meg å bruke litt tid, spesielt under denne forferdelige pandemien. Den har fått en🌟🌟🌟🌟🌟🌟 5 stjerner fra meg, og den er velfortjent. Takk for flott innhold!💯✔
Dette spillet hacker telefonen min
Morsomt spill som tester hukommelsen og irriterer deg (på en god måte) på samme tid.
Jeg digger dette spillet fordi det er gøy og man lærer masse av det og hehe 😉😉😉😂😂
Quiz: Logo jeu Culture générale ftd
Beste underholdningsspill, det er hyggelig, underholdende og kjempebra for alle aldre lærer også det du ikke visste ... holder deg fokusert og klar til å komme i gang😉Jeg elsker det
Perfekt spill for å lære forskjellige tegn. Jeg elsker det.
Det er et fint spill, men når du låser opp flere nivåer blir det vanskeligere. Og de stiller deg spørsmål om forskjellige stater. Det trenger også mye plass
Dette spillet er morsomt, men det er noen logoer som er veldig forvirrende.
Jeg likte det på en måte
Veldig vanskelig
Jeg føler mer tid til å spille disse appene fordi jeg vil at disse appene skal lære mer
Veldig underholdende spill, ikke lastet med for mange annonser. Bare noe av stavemåten min kunne vært mye bedre. Mitt favorittspill👍👏😆
Kjempebra spill
Dette spillet er veldig fint, ingen annonser, dette spillet gir hint, det er ikke kjedelig å spille, dette spillet er veldig morsomt, jeg gir fem stjerner fordi dette spillet er veldig fint.
Jeg er faktisk i ærefrykt for dette spillet. Det er så lærerikt, morsomt og utfordrende på samme tid. Ved å få den riktige logoen og navnet føler jeg at jeg er vittig og et geni også🤓
Morsomt, men for enkelt. Du trenger noen flere internasjonale selskaper, f.eks. Microsoft, IBM, Twinings, etc etc
Du kan bli sittende fast, men det er bra. Det er morsomt hvordan noen logoer ikke er de nyeste, som Pringles. De er nå forenklet 😅
Dette spillet er et veldig fint spill, men det er litt vanskelig
Quiz: Logo game Viktoriinimängud spe
Ikke mye annet enn at det hjelper meg å glemme omgivelsene mine
Morsomt tidsfordriv for helle familien
Logo Quiz er veldig gode apper sammen med moro. Jeg spiller disse selv om jeg ikke kjenner alle logoene som vises. Det får deg til å lære mer og holder hjernen aktiv i dagens samfunn. Og det er godt å vite denne typen ting.
Det er ok, men de fleste spill har det samme
Det er gøy men litt vanskelig
det er 2 fordi er ikke som et fint spill når du spiller det hele dagen eller timene du blir lei
Det var veldig enkelt og ikke så morsomt, det kan også være vanskelig hvis du er dårlig til å stave
😆
Tar lang tid å installere ikke så bra